Опубликовано director 11 Янв 2022 в Новости | Нет комментариев
Головний державний санітарний лікар Ігор Кузін затвердив нові протиепідемічні заходи щодо роботи аеропортів на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) та протиепідемічні заходи для організації роботи авіакомпаній України на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19).
Відповідну постанову № 25 було прийнято 31 грудня 2021 року.
Визнано такою, що втратила чинність, постанову головного державного санітарного лікаря України від 18 листопада 2021 року № 19 «Про затвердження протиепідемічних заходів при роботі аеропортів та авіакомпаній України на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)».
Протиепідемічні заходи щодо роботи аеропортів
Перед початком роботи проводиться температурний скринінг усім працівникам аеропорту. Працівники з наявними ознаками респіраторного захворювання або підвищення температури тіла понад 37,2° C не допускаються до роботи.
Робота працівників аеропорту має бути організована із дотриманням вимог фізичного дистанціювання (підтримання дистанції не менше одного метра) або із застосуванням фізичних бар’єрів (наприклад, прозорі екрани), та з використанням засобів індивідуального захисту, зокрема респіратора або маски, в тому числі виготовленої самостійно.
Не рекомендовано використовувати пилососи на всіх етапах прибирання до проведення дезінфекції.
Вхід до терміналу
Перед входами в термінали слід забезпечити дотримання фізичного дистанціювання (не менше одного метра), у тому числі шляхом нанесення тимчасового маркування.
Пасажири та супроводжуючі не допускаються до терміналу без засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або масок, в тому числі виготовлених самостійно, надягнених так, щоб вони покривали рот та ніс.
У приміщенні терміналу засіб індивідуального захисту дозволено знімати лише під час огляду співробітниками аеропорту та проходження процедури ідентифікації, а також у випадках прийому їжі та/або напоїв.
Слід інформувати пасажирів про введені обмеження в роботі аеропорту, можливість придбання масок і спиртовмісних антисептиків для рук, про необхідність дотримуватись фізичного дистанціювання, правил гігієни рук, респіраторної гігієни і етикету кашлю.
Реєстрація
Перед стійками реєстрації слід забезпечити тимчасове маркування для дотримання фізичного дистанціювання не менше одного метра.
Обробку стійок реєстрації дезінфекційними засобами необхідно проводити після кожного рейсу.
Слід забезпечити наявність стійок для самостійної електронної реєстрації пасажирів та їх обробку дезінфекційними засобами мінімум кожні три години.
Рекомендувати авіакомпаніям максимально впровадити електронну реєстрацію пасажирів для зменшення контактів та тривалості перебування в аеропорту.
Забезпечити екранування робочих місць реєстраторів.
Відстань між робочими місцями за стійками реєстрації необхідно організувати з дотриманням вимог фізичного дистанціювання не менше одного метра.
Вихід на телетрап
Нанести перед трапом маркування для дотримання фізичного дистанціювання не менше одного метра.
Трапи по можливості розділити на «приліт» і «виліт» та після кожного рейсу забезпечити протирання поручнів трапу спиртовмісним або іншим дезінфікуючим засобом для експрес-дезінфекції.
Експлуатація автобусів
За можливості, слід використовувати ближні стоянки для літаків, щоб пасажири мали можливість дістатись до (з) літака пішки.
При використанні автобусів забезпечити заповнення в межах кількості місць, передбачених технічною характеристикою транспортного засобу.
Дозволити вхід до автобусу лише пасажирам у респіраторах або масках, в тому числі виготовлених самостійно, надягнених так, щоб були покриті ніс і рот.
Громадське харчування
Робота закладів громадського харчування на території аеропорту має відбуватись з дотриманням протиепідемічних заходів в закладах громадського харчування на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), затверджених постановою головного державного санітарного лікаря України від 6 жовтня 2021 року № 13.
Протиепідемічні заходи для організації роботи авіакомпаній України
Салон повітряного судна рекомендовано умовно розділити на зони:
чиста зона — зона для екіпажу (одягання засобів індивідуального захисту), перебування екіпажу та зберігання засобів індивідуального захисту (слід зберігати у визначеному місці);
буферна (туалет для екіпажу) — для зняття, дезінфекції та зберігання використаних членами екіпажу засобів індивідуального захисту;
зона ризику — салон для пасажирів;
зона ізоляції для пасажирів з симптомами, характерними для коронавірусної хвороби (COVID-19), — два ряди у хвостовій частині салону, а також, якщо це можливо, окремий найближчий туалет для них.
Питну воду на борт завантажувати в фасованій тарі та надавати пасажирам за потреби.
Заборонити на борту видачу преси та рекламної продукції.
Необхідно інформувати пасажирів про обмеження, які діють на борту (заборона знімання маски протягом всього періоду перебування на повітряному судні (окрім випадків прийому їжі та/або напоїв, а також у випадку використання кисневої маски), відведення для пасажирів окремої туалетної кімнати, необхідності дотримання респіраторної гігієни і етикету кашлю, можливості звернення до бортпровідника для отримання питної води тощо).
Для кожного члена екіпажу слід чітко визначити обов’язки, зону обслуговування, змінність. Всі робочі місця повинні бути забезпечені спиртовмісними антисептиками для рук (які, за необхідності, можна використовувати з метою експрес-дезінфекції поверхонь), промаркованим м’яким і твердим інвентарем та одноразовими паперовими рушниками.
При виконанні посадових обов’язків в салоні для пасажирів члени екіпажу повинні використовувати засіб індивідуального захисту так, щоб були покриті рот і ніс, дотримуватись правил гігієни рук. Харчування членів екіпажу не обмежується.
Регулярне прибирання повітряного судна з використанням дезінфікуючих засобів після кожного рейсу здійснюється клінінговими компаніями, дезінфекція повітряного судна — визначеними дезінфекційними бригадами після кожного випадку виявлення хворого на COVID-19 пасажира або члена екіпажу.
Харчування в літаку організовується шляхом роздачі/продажу використання продуктів харчування, розфасованих в окремі порції.
Джерело: https://jurliga.ligazakon.net
Далее
Опубликовано director 10 Янв 2022 в Новости | Нет комментариев
З пропозицією замінити понятих відеофіксацією слідчих дій виступили народні депутати. Відповідна ініціатива у вигляді проєкту закону “Про внесення змін до Кримінального процесуального кодексу України (щодо дотримання розумних строків кримінального провадження)” зареєстрована під №6454-1.
Народні депутати вважають, що це пришвидшить процес досудового провадження.
Відповідно до положень законопроєкту, в статті 223 КПК України пропонується встановити (нова редакція ч.7):
Слідчий, прокурор зобов’язаний здійснювати безперервний аудіо- та відеозапис ходу пред’явлення особи, трупа чи речі для впізнання, огляду трупа, в тому числі пов’язаного з ексгумацією, слідчого експерименту, освідування особи. Поняті можуть бути запрошені для участі в процесуальних діях, якщо слідчий, прокурор вважатиме це за доцільне.
Крім того автори ініціативи пропонують встановити:
- неприбуття одного чи кількох захисників обвинуваченого не перешкоджає судовому розгляду, якщо в судове засідання з’явився хоча б один захисник цього обвинуваченого,
- право залучити іншого захисника, якщо під час судового провадження захисник (захисники) підозрюваного, обвинуваченого не з’явився (не з’явились) без поважної причини у судове засідання,
- обов’язок розглянути питання про відвід не пізніше наступного робочого дня після надходження заяви,
- та заборонити заявлення відводу судді, який одноособово вирішує заяву про відвід (самовідвід), з підстав, передбачених пунктом 4 частини першої статті 75 цього Кодексу.
Також проєктом пропонується визначити, що у рамках дослідження документів, подаються не протоколи слідчих дій, а відомості, що мають значення для встановлення фактів і обставин кримінального провадження.
Вони можуть бути викладені чи посвідчені в протоколах слідчих (розшукових) дій та інших долучених до матеріалів кримінального провадження документах. Вони повинні бути оголошені стороною, яка наполягає на їх дослідженні в судовому засіданні, а також пред’явлені для ознайомлення учасникам судового провадження. Відповідні відомості можуть бути оголошені та пред’явлені для ознайомлення за ініціативою суду.
Джерело: https://pravo.ua
Далее
Опубликовано director 10 Янв 2022 в Новости | Нет комментариев
Група народних депутатів пропонують посилити відповідальність водіїв та збільшити штрафи за перевищення швидкості.
Таке посилення передбачене за перевищення швидкісного режиму більш ніж на 80 км/год.
Ідея оформлена у вигляді законопроєкту №6463 “Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо посилення відповідальності за перевищення встановлених обмежень швидкості руху транспортних засобів”.
Закон пропонує доповнити статтю 122 Кодексу України про адміністративні правопорушення новою частиною, якою передбачити окрему відповідальність за перевищення встановлених обмежень швидкості руху транспортних засобів більш як на вісімдесят кілометрів на годину.
Таке порушення на думку авторів має тягнути за собою накладення штрафу в розмірі двохсот неоподаткованих мінімумів доходів громадян (3400 грн).
Нині КУпАП передбачає такі штрафи за перевищення швидкості:
- попередження – за перевищення швидкості руху менше ніж на 20 км/год;
- штраф у розмірі 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (340 грн) – за перевищення швидкості руху більш як на 20 км/год;
- штраф у розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (1700 грн) – за перевищення швидкості руху більш як на 50 км/год.
Зауважимо, що ця ж група парламентарів зареєстрували і проєкт №6462, яким передбачено встановити окрему відповідальність за керування транспортом на “лисій” гумі.
Така відповідальність може бути передбачена:
- новою статтею 121-3 КУпАП,
- для водіїв вантажних автомобілів або автобусів,
- якщо вони обладнані шинами, залишкова висота малюнка протектора яких не відповідає вимогам законодавства.
Винні особи можуть бути притягнуті до штрафу в розмірі 500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (8500 грн).
У разі повторного порушення водієві загрожуватиме позбавлення права керування транспортними засобами на строк від шести місяців до року.
Джерело: https://pravo.ua
Далее
Опубликовано director 5 Янв 2022 в Новости | Нет комментариев
Президент України Володимир Зеленський підписав закон №1967-ІХ «Про внесення змін до деяких законів України, що регулюють питання трансплантації анатомічних матеріалів людині».
«Документ покликаний розв’язати питання оплати трансплантацій. Зокрема, законом встановлюється, що держава оплачує всі трансплантації, і для пацієнта вони безкоштовні. Також зазначається, що тарифи повністю покривають витрати лікарень на проведення таких операцій», — повідомляє прес-служба глави держави.
Крім того, документ передбачає, що підбір пари донор-реципієнт здійснюватиме Єдина державна система трансплантації, яка є повністю незалежною від людського впливу і самостійно здійснює такий підбір за певними критеріями.
Водночас вирішують питання щодо можливості надання прижиттєвої згоди чи незгоди на донорство через електронні ресурси.
Закон набуває чинності з дня, наступного за днем його опублікування, крім абзаців 11 та 12 підпункту 7 пункту 4 розділу I, що набувають чинності з 1 грудня 2022 року.
Як повідомлялося, законопроект №5831 Верховна Рада ухвалила у другому читанні та в цілому 16 грудня. Його підтримали 305 народних депутатів.
У результаті ухвалення законопроекту, відомості про потенційних донорів гемопоетичних стовбурових клітин вноситимуть до Державної інформаційної системи трансплантації гемопоетичних стовбурових клітин. Також письмова відмова від раніше узгодженої трансплантації не потребує нотаріального засвідчення або підтвердження нотаріусом справжності підпису.
Очікується, що даний закон врегулює окремі складові трансплантації, що у свою чергу сприятиме підвищенню ефективності та кількості таких операцій в Україні.
Окремо звернемо увагу на наступні положення:
Повнолітня дієздатна фізична особа має право розпорядитися щодо передачі після смерті її тіла чи анатомічних матеріалів науковим або навчальним закладам, закладам охорони здоров’я. Рішення щодо передачі тіла чи анатомічних матеріалів померлого може бути прийнято другим з подружжя або одним з близьких родичів, якщо це не суперечить волевиявленню померлого.
Укладання або пропонування укладення договорів, що передбачають купівлю-продаж анатомічних матеріалів людини, забороняється.
Реклама анатомічних матеріалів людини забороняється, крім соціальної реклами з метою популяризації трансплантації анатомічних матеріалів людини
Далее