Юридическая Компания

Як отримати компенсацію за неякісні онлайн-послуги, — консультація юстиції

Опубликовано 10 Сен 2019 в Новости | Нет комментариев

Начальник Головного територіального управління юстиції у Львівській області Микола Станіщук розповів, як отримати компенсацію за неякісно надані онлайн-послуги.

Перед замовленням послуг онлайн потрібно обов’язково прочитати правила (на сайті, чи в умовах користування додатком), які стосуються компенсації у разі порушення правил надання або неякісного надання послуг.

Якщо послуга, яку вам надали, не відповідала її попереднім характеристикам, описаним на сайті чи консультантом – відбулось порушення ваших прав споживача.

У такому разі можна вимагати:

1) безоплатного усунення недоліків у наданій послузі у розумний строк;

2) відповідного зменшення ціни наданої послуги;

3) безоплатного повторного надання послуги;

4) відшкодування завданих вам збитків з усуненням недоліків наданої послуги.

Якщо надавач послуг не задовольняє вашу вимогу, потрібно звертатися зі скаргою в Держпродспоживслужбу або до суду за місцем проживання. Судовий збір за позовами про захист прав споживачів не стягується.

За кожний день (чи годину) прострочення надання послуги виконавцем повинна сплачуватись пеня у розмірі 3% вартості послуги.