На сьогоднішній день чимало підприємців опинилися в скрутному становищі через пандемію у світі, зокрема, через введення певних обмежень на території нашої країни. Малий та середній бізнес втрачає клієнтів та прибуток, а відтак, і зовсім припиняє власну діяльність.
Враховуючи викладене, досить актуальним є питання: «Як закрити ФОП?». Більш того, як це зробити правильно та швидко з юридичної точки зору.
Останнім часом закриття діяльності фізичної особи-підприємця (далі за текстом — ФОП) значно спростилося. Відтак, більшість етапів цього процесу можна здійснити в онлайн режимі. Проте, з огляду на практику, є дуже багато моментів, на які слід звернути увагу. У протилежному випадку закриття ФОП відтермінується на місяці, чи навіть на роки.
З чого почати?
Згідно з позицією фіскальної служби, ФОП-єдинник самостійно має подати заяву про відмову від спрощеної системи, зазначивши в ній дату припинення діяльності (п.7 пп. 298.3.1 ПКУ, консультація в ЗІР, підкатегорія 107.06). У цьому випадку останнім звітним періодом буде вважатися той, у якому податкова отримала від держреєстратора повідомлення про реєстрацію припинення діяльності (п. 294.6 ПКУ). Однак податкова може відмовити щодо зняття з обліку у разу наявності заборгованості зі сплати єдиного податку.
Рады сообщить, что с 12 мая разрешено работать в том числе и адвокатским, нотариальным конторам, аудиторам.
Наш офис открыт и работаем в обычном режиме.
Единственная просьба: предварительная запись.
Просим отнестись с ответственностью, так как мы должны обеспечить проветривание помещения и санитарную уборку!
Ждем Вас с 9:00 до 17:00!
ДалееДалее
К сожалению, сейчас очень не простое время для всех нас, но искренне верим, что все плохое очень скоро закончится.
Пусть светлый праздник Пасхи принесет в Ваш дом мир и покой, гармонию и счастье, здоровье и благополучие!
Пусть ярко светит солнце, пусть закончатся все эпидемии, пусть будет голубое небо, пусть мир и радость царит в каждом доме!
Пусть в Ваших сердцах всегда будет место для любви и доброты!
Вкусной Пасхи Вам и щедрых угощений!
С праздником Светлой Пасхи!
Всегда Ваши, Юридическая компания-Легал!
ДалееНагадуємо, що 03.03.2020 року внесено зміни до Ліцензійних умов на провадження освітньої діяльності, які вступають в законну силу 04.05.2020 року.
Так, для тих, хто має намір отримати ліцензію на дошкільну діяльність – відкрити приватний дитячий садок, повідомляємо про зміни, які вас чекають.
Вимоги до безперешкодного доступу до приміщення.
Заклад дошкільної освіти, фізична особа — підприємець або структурний підрозділ юридичної особи публічного чи приватного права, що провадить освітню діяльність у сфері дошкільної освіти, повинен забезпечити безперешкодний доступ до будівель, групових приміщень, якщо планується провадження освітньої діяльності для дітей з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
Ознаками безперешкодного доступу до будівель, групових приміщень, закладів дошкільної освіти та безпеки пересування для маломобільних груп населення є:
безпроблемне пересування на візку по території закладу (рекомендована висота бордюрів пішохідних шляхів на ділянці становить 2,5-4 сантиметри);
доступний заїзд до приміщень: відсутність порогів, наявність пандусів (за наявності технічних можливостей, які не перешкоджають пересуванню інших дітей);
наявність означення місцезнаходження (піктограми).
Інформація про умови доступності приміщення для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення розміщується у місці, доступному для візуального сприйняття дорослим, що супроводжує дитину.
Для закладів дошкільної освіти, введених в експлуатацію після набрання чинності цих Ліцензійних умов, доступність до будівель, групових приміщень закладів дошкільної освіти повинна відповідати державним будівельним нормам.
Керівник закладу.
Фізична особа — підприємець повинна відповідати вимогам до керівника закладу дошкільної освіти, що визначені Законами України “Про освіту”, “Про дошкільну освіту”, або має право прийняти на роботу особу, яка відповідає таким вимогам та буде виконувати обов’язки, визначені законодавством для керівника закладу дошкільної освіти.
Відповідно Закону України «Про освіту», керівник здійснює безпосереднє управління закладом і несе відповідальність за освітню, фінансово-господарську та іншу діяльність закладу освіти.
Керівник призначається засновником у порядку, визначеному законами та установчими документами, з числа претендентів, які вільно володіють державною мовою і мають вищу освіту.
Керівником закладу дошкільної освіти може бути особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту (для директорів державних, комунальних закладів дошкільної освіти — вищу педагогічну освіту), стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років (крім керівників приватних, корпоративних закладів освіти), організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.
Кожен працівник закладу дошкільної освіти, фізичної особи — підприємця або структурного підрозділу юридичної особи публічного чи приватного права чи інша фізична особа, яка провадить освітню діяльність у сфері дошкільної освіти, відповідно до законодавства повинні пройти обов’язковий профілактичний медичний огляд, що відображається в його (її) особистій медичній книжці та/або медичній довідці встановленого зразка.”.
Мова навчання.
Мовою дошкільної освіти є державна мова.
Але, зверніть увагу, що особам, які належать до національних меншин України, гарантується право на навчання в комунальних закладах освіти для здобуття дошкільної та початкової освіти, поряд із державною мовою, мовою відповідної національної меншини. Це право реалізується шляхом створення відповідно до законодавства окремих класів (груп) з навчанням мовою відповідної національної меншини поряд із державною мовою і не поширюється на класи (групи) з навчанням українською мовою.
Особам, які належать до корінних народів України, гарантується право на навчання в комунальних закладах освіти для здобуття дошкільної і загальної середньої освіти, поряд із державною мовою, мовою відповідного корінного народу. Це право реалізується шляхом створення відповідно до законодавства окремих класів (груп) з навчанням мовою відповідного корінного народу України поряд із державною мовою і не поширюється на класи (групи) з навчанням українською мовою.
! Медичне обслуговування, організація харчування та прання (наявність харчоблоків і пралень) можуть забезпечуватися та здійснюватися шляхом залучення на договірних умовах інших юридичних осіб, що мають право надавати відповідні послуги.” Тобто, наявність у штаті медичного працівника вже не є обовязковою.
Матеріально-технічне забезпечення закладу дошкільної освіти, фізичної особи — підприємця або структурного підрозділу юридичної особи публічного чи приватного права, що провадять освітню діяльність у сфері дошкільної освіти, повинне відповідати вимогам законодавства у сферах дошкільної освіти, безпеки життєдіяльності дітей та охорони праці.
Нагадуємо, якщо Юридична компанія-Лєгал має великий досвід роботи у отриманні ліцензії на провадження діяльності у сфері дошкільної освіти. За консультацією та допомогою звертайтесь за телефонами: 097-754-79-74; 068-124-25-85
На період карантину у нас діють знижки на замовлення послуг, деталі уточнюйте за вказаними телефонами.
ДалееОголошений карантин в нашій країні вніс зміни не тільки в звичний режим життя, а і в певні законодавчі акти. Встановлено ряд обмежень, встановлено відповідальність за порушення таких обмежень.
Щодо адміністративної відповідальності за порушення правил щодо карантину
Кодекс про адміністративні правопорушення доповнено ст. 44-3, згідно із якою порушення правил карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм, передбачених Законом України «Про захист населення від інфекційних хвороб», іншими актами законодавства, а також рішень органів місцевого самоврядування з питань боротьби з інфекційними хворобами, тягне накладення на громадян штрафу від 1 до 2 тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 17 000 до 34 000 грн), а на посадових осіб — від 2 до 10 тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 34 000 до 170 000 грн).
Нагадуємо, що 25.03.2020 року КМУ вніс зміни до видів діяльності, які можуть працювати під час карантину, про що ми повідомляли раніше http://www.uk-legal.od.ua/kabinet-ministrov-ukrainy-vnes-izmen/
Так, враховуючи встановлені обмеження, поліція взялася до справи і вже відрапортувала про десятки складених адміністративних протоколів.
Судова практика з цього приводу поповнюється щодня.
20.03.2020 р., Шевченківським районним судом міста Києва розглянуто справу за порушення правил щодо карантину людей.
Так, судом було встановлено, що жителька міста Києва здійснювала продаж продуктів харчування з рук у невстановленому місці чим допустила порушення санітарно-протиепідемічних правил у період дії карантину.
За результатами розгляду справи, особу було визнано винною у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 443 Кодексу України про адміністративні правопорушення та накладено адміністративний штраф у розмірі 17 тис. грн.
Суддя Слов’янського міськрайонного суду Донецької області по справі № 243/2662/20 відмовила в притягненні особи до адміністративної відповідальності за ст. 44-3 КУпАП — за відсутністю в її діях складу адміністративного правопорушення.
Суд зауважив, що в даному протоколі зазначено, що 19 березня 2020 року порушниця не припинила роботу магазину «Господарчі товари» у м. Миколаївка Донецької області по вул. Миру, 1, та здійснювала прийом відвідувачів, при цьому суду не надано доказів щодо здійснення прийому відвідувачів.
Сама порушниця пояснила, що 19 березня 2020 року о 10 годині 00 хвилин вона дійсно перебувала у магазині «Господарчі товари», що розташований в м. Миколаївка Донецької області по вул. Миру, 1, однак вона не здійснювала продажу товарів, а робила генеральне прибирання та дезінфекцію приміщення. Коли до неї прийшли працівники поліції, двері магазину на ключ не були зачинені, вона сама здійснювала прибирання, та відвідувачів у неї не було.
По справі № 591/1690/20 суддя Зарічного районного суду м. Суми закрив провадження за ст. 44-3 КУпАП в зв`язку з відсутню складу адміністративного правопорушення.
Підставою стало те, що особа, щодо якої складено протокол, є лише працівником, а не безпосереднім суб`єктом, що здійснював згадану в протоколі діяльність, тому в розумінні ст. 44-3 КУпАП вона не є суб`єктом вказаного правопорушення.
Суддя Криворізького районного суду Дніпропетровської області у справі № 177/327/20 повернула матеріали справи про адміністративне правопорушення за ст. 44-3 КУпАП в поліцію, оскільки у протоколі про адміністративне правопорушення відсутні відомості про те, які саме правила були порушені ФОП, та яким нормативно-правовим актом ці правила встановлено.