Юридическая Компания

Главная

Правова консультація — Due DILIGENCE

Опубликовано 24 Июн 2021 в Главная | Нет комментариев

Правова консультація — Due DILIGENCE

В Україні продовжують реєструватися нові підприємства та підприємці, більш того, їх число з кожним роком тільки збільшується.

Однак, самостійно розібратися з великою кількістю нормативно-правових актів, системами оподаткування, порядком реєстрації та вимогами до отримання ліцензії, досить складно. Ринок юридичних послуг давно знайшов рішення такої поширеної проблеми, надавши новий формат правової консультації — Due DILIGENCE.

Due Diligence був введений вперше в юридичний обіг в США ще в ХХ столітті, щоб допомогти новим інвесторам розібратися в новій для себе сфері і максимально застрахувати себе від ризиків. Перші юристи, що надавали таку послугу, детально вивчали ринок, аналізували об’єкт інвестування з упором на загальний інвестиційний фонд і робили детальний звіт з прогнозами як прибутку, так й імовірності «прогоріти».

Зараз же, формат цієї послуги вийшов далеко за рамки інвестицій, розбившись на численні підтипи.

Серед їх безлічі, «Юридична Компанія- Легал» надає юридичний, податковий і бухгалтерський Due Diligence, які ми пропонуємо Вам розглянути детальніше з урахуванням всіх нюансів наданої нами послуги.

Юридичний Due Diligence, мабуть, найпопулярніший в Україні. Якщо Ви хочете зареєструвати підприємство або почати законну підприємницьку діяльність — Вас безсумнівно зацікавить те, що всю складну роботу з аналізу чинного законодавства, формування пакету документів, процесу реєстрації та отримання ліцензії, ми зробимо за Вас.

В рамках цього типу, юристи ЮК — Лєгал» проводять Due Diligence в два етапи.

На першому етапі ми готуємо повний  перелік законодавчихвимог для видів економічної діяльності Вашого підприємства, починаючи з процесу формування і закінчуючи самим виробництвом / діяльністю:

  • — Документи для реєстрації ФОП, ТОВ, тощо,
  • — Перелік вимог і документів для реєстрації,
  • — Перевірка організаційно-правової форми компанії, установчих документів або їх безпосередня підготовка;
  • — Перелік вимог до отримання ліцензії,
  • — Необхідність отримання дозвілів,
  • — Вимоги з пожежної безпеки до приміщення,
  • — Вимоги СЕС у разі наявності,
  • — Перевірка структури компанії, дочірніх підприємств, представництв;
  • — й інші питання, що цікавлять Вас, які обговорюються особисто.

Подібна послуга надається з метою Вашого ознайомлення з вимогами Законодавства для подальшого прийняття рішення.

На другому етапі, юристи компанії займуться безпосередньо практичною складовою, а саме:

  • — Реєстрацією
  • — Одержанням ліцензії, дозвілу, тощо
  • — Складанням документів
  • — і т.д

Податковий Due Diligence також, як і Бухгалтерський надається професійними бухгалтерами ЮК — Лєгал в сфері Ваших інтересів, а саме:

  • Визначення податкової системи компанії, аналіз податкового навантаження;
  • Аналіз застосування податкових пільг і відрахувань, а також податкових ризиків;

Бухгалтерський:

  • Перевірка бухгалтерії компанії;
  • Аналіз первинної документації;
  • Оцінка якості ведення бухгалтерії.

При бажанні, підприємство може укласти договір з ЮК — Лєгал на бухгалтерський супровід діяльності Вашого підприємства.

В чому ж переваги Due Diligence?

Під час особистої консультації юристи Юридичної компанії-Лєгал отримують від Вас інформацію про аспекти, які Вас цікавлять: форму підприємства, яке планується реєструвати; сферу напрямку діяльності; особливості структури та інші факти, які необхідні для складання теоретичного плану. Разом ми визначаємо напрямок Due Diligence чи його комбінацію з різними галузями права. Того ж дня співробітники компанії починають працювати над Вашим особистим переліком документів та вимог, аналізуючи десятки нормативно-правових та підзаконних актів, вивчаючи безліч наказів та інструкцій міністерств, служб та інших ЦОВВ для отримання актуальної інформації стосовно Вашого об’єкту.

Ми зазначаємо всі нюанси, враховуючи власне Вашу ситуацію. Складаємо індивідуальний план, моменти якого перевіряються на актуальність у спеціалістів самих органів виконавчої влади, центру надання адміністративних послуг та реєстраторів.

Для Вашої зручності, перелік вимог та документів наші юристи оформлюють за відповідними категоріями, чітко вказуючи (Куди? Що? І в якому порядку потрібно подавати?). Подібна послуга допоможе Вам зберегти власний час та розібратися в складних процедурах. Також, Due Diligence для нових клієнтів – перше знайомство з Компанією, яке може стати гарантом подальшого співробітництва.

Наша компанія вже багато років працює на ринку юридичних та бухгалтерських послуг в Одесі. Швидко, оперативно і головне, якісно.

Ми постійно вдосконалюємо наші навички та професійні якості для досягнення кращого результату. У нашому штаті не тільки юристи і бухгалтери, а й фахівці в сфері нерухомості, що допоможе максимально точно розробити для Вас теоретичний план, який в подальшому може бути втілений в реальність нашими співробітниками.

Ми надаємо точний аналіз з урахуванням останніх змін в Законодавстві і на ринку в цілому.

За детальною консультацією по Due Diligence або іншим юридичними послугами, звертайтеся до офісу компанії: Адміральський проспект, 25, оф.9!

Далее

Порушення правил самоізоляції після закордонної поїздки. Чи законне притягнення до адміністративної відповідальності у вигляді штрафу

Опубликовано 16 Июн 2021 в Главная | Нет комментариев

Порушення правил самоізоляції після закордонної поїздки. Чи законне притягнення до адміністративної відповідальності у вигляді штрафу

Сезон літніх відпусток відкритий. Бажаючих поніжитись на закордонних пляжах все більшає.

Проте, обмеження, яке встановив Уряд, у вигляді самоізоляції на протязі 14 календарних дній із контролем «Дія вдома», ніхто не скасовував.

Повертаючись додому, зазвичай відпочиваючі, або надають ПЦР тест із негативними показниками на хворобу COVID-19, або беруть на себе зобовязання самоізолюватись.

Розглянемо наступний випадок, наприклад, з якихось причин, Ви порушили самоізоляцію, мобільний додаток виявив таке порушення. Що буде далі, яка відповідальність?

До суду, по місцю реєстрації Вашого проживання, надійде Протокол про притягнення Вас до адміністративної відповідальності, в якому, зазвичай, вказується наступне:  «Під час здійснення прикордонного контролю в пункті пропуску «____»  на виїзд/вїзд з України був виявлений гр-н України ОСОБА, який будучи особою, яка підписала інформаційну згоду на самоізоляцію, залишив місце мешкання вказане в згоді, чим порушив вимоги постанови КМУ № 211 від 11.03.2020 та Закон України «Про захист населення від інфекційних хвороб».

Надалі розглянемо законність притягнення Вас до адміністративної відповідальності.

Стаття 44-3 КУпАП передбачає відповідальність за порушення правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм, передбачених Законом України «Про захист населення від інфекційних хвороб», іншими актами законодавства, а також рішень органів місцевого самоврядування з питань боротьби з інфекційними хворобами.

Вказана норма права є бланкетною, а тому серед ознак суті такого адміністративного правопорушення обов`язково повинно бути посилання на конкретну норму нормативно-правового акту, яким встановлюється відповідні правила та якої не дотрималася особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, порушивши тим самим законодавчі приписи.

Зазвичай у наданих протоколах про адміністративні правопорушення немає жодних відомостей про те, який саме режим карантину порушує ОСОБА_1 , що притягується до відповідальності, та якою нормою правового акту ці правила встановлено та не вказано місце такого порушення.

Варто знати, що суд не вправі самостійно змінювати на шкоду особі фабулу, викладену у протоколі про адміністративне правопорушення, яка, по суті, становить виклад обвинувачення у вчиненні певного правопорушення, винуватість у скоєнні якого певною особою має доводитися в суді. Суд також не має права самостійно відшукувати докази винуватості особи у вчиненні правопорушення.

Крім того, у п. 4 Постанови КМУ № 211 від 11.03.2020 р., на яку посилається поліція у протоколі, зазначається перелік осіб, які потребують самоізоляції.

Зокрема особами, які потребують самоізоляції, є: особи, які мали контакт з хворим на COVID-19, крім осіб, які перебували у засобах індивідуального захисту у зв`язку з виконанням службових обов`язків; особи, щодо яких є підозра на інфікування, або особи, які хворіють на COVID-19 та не потребують госпіталізації; особи, які досягли 60-річного віку, крім осіб, які здійснюють заходи, пов`язані з недопущенням поширення COVID-19, забезпечують діяльність об`єктів критичної інфраструктури.

У цьому ж пункті цієї Постанови також зазначається про те, що лікуючий лікар хворого або особи з підозрою на інфікування COVID-19 визначає строк самоізоляції на підставі галузевих стандартів у сфері охорони здоров`я. Працівники державних установ Міністерства охорони здоров`я епідеміологічного профілю визначають персональний перелік осіб, які потребують самоізоляції у зв`язку з контактом з хворим на COVID-19 та вносять інформацію до відповідних інформаційних систем.

У разі призначення зобов`язання щодо самоізоляції особа зазначає місце своєї самоізоляції та інформацію про засоби зв`язку (номер телефону), короткі відомості про стан здоров`я та хронічні захворювання на час самоізоляції (за згодою особи); повідомляється, що за надання неправдивих відомостей про місце своєї самоізоляції, інформації про засоби зв`язку, недотримання режиму самоізоляції особу буде притягнуто до адміністративної відповідальності, а у випадку порушення режиму самоізоляції, що призвело до тяжких наслідків, в тому числі смерті третіх осіб, до кримінальної відповідальності.

До відповідних інформаційних систем (зокремадо мобільного додатка Єдиногодержавного веб-порталу електронних послуг) вноситься інформація про прізвище, ім`я, по батькові особи, дату її народження, місце самоізоляції та засоби зв`язку (номер телефону), чи особа проживає сама, чи є можливість піклування про неї іншими особами в період самоізоляції. За згодою особи також вносяться короткі відомості про хронічні захворювання та стан здоров`я на час самоізоляції.  Особи, які потребують самоізоляції, можуть внести самостійно інформацію до мобільного додатка Єдиного державного веб-порталу електронних послуг за умови наявності технічної можливості.

Особи, які потребують самоізоляції, зобов`язані постійно перебувати у визначеному ними місці самоізоляції, утримуватися від контакту з іншими особами, крім тих, з якими спільно проживають.

Тому необхідно знайомитись із матеріалами справи, та зясовувати наступне:

  • чи наявні відомості про те, що ОСОБА входить до переліку осіб, що потребує самоізоляції.
  • хто призначив  зобов`язання щодо самоізоляції
  • строк такої самоізоляції
  • чи здійснено повідомлення про відповідальність за порушення режиму самоізоляції

Зазвичай, такі відомості у Протоколі відсутні, тому суди закривають провадження по справі у звязку із відсутністю складу адміністративного правопорушення.

Щодо розміру штрафів за порушення правил самоізоляції, то їх планували встановити на рівні 3400-8500 грн., але законопроект не підтримали.

Якщо Вам необхідна консультація адвоката або правова допомога, звертайтесь до офісу компанії: м.Одеса, Адміральський проспект, 25 або за контактним телефоном 0977547948

З повагою, адвокат Л.Я. Єфімова!

Далее

Відомості про кінцевих бенефіціарів у вигляді структури власності. Подаємо із 11.07.2021 по 11.10.2021 р.

Опубликовано 15 Июн 2021 в Главная | Нет комментариев

Відомості про кінцевих бенефіціарів у вигляді структури власності. Подаємо із 11.07.2021 по 11.10.2021 р.

Мінфін наказом від 19.03.2021 р. № 163 затвердив Положення про форму та зміст структури власності

Опублікований в газеті «Урядовий кур’єр» від 11.06.2021 року, набирає чинності із 11.07.2021 року.

Відтак, розпочинаючи із 11.07.2021 р. на протязі 3-х місяців необхідно подати відомості про кінцевих бенефіцеарів у вигляді структури власності.

Структура власності — офіційний документ, який для встановлення кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи в обов’язковому порядку надається держреєстратору.

Його готують в довільній формі та у вигляді схематичного зображення. В структурі власності показують всіх осіб, які прямо чи опосередковано володіють юридичною особою самостійно чи спільно з іншими особами. У структурі власності потрібно зазначити розмір участі кожного з власників, а також вказати осіб, які незалежно від формального володіння мають можливість значного впливу на керівництво чи діяльність юридичної особи. Крім того, необхідно зазначати опис здійснення та характер вирішального впливу кінцевого бенефіціарного власника на діяльність юридичної особи.

Якщо відомості щодо кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи чітко не відслідковуються за даними ЄДР, то до схематичного зображення необхідно також додати офіційні документи, що підтверджують можливість здійснювати такий вирішальний вплив.

Зразки складання схематичного зображення структури власності оприлюднено за посиланням на офіційному вебсайті Мінфіну.

Також зобов’язано підтримувати інформацію про КБВ та структуру власності в актуальному стані, оновлювати її та повідомляти держреєстратора про зміни протягом 30 робочих днів з дня їх виникнення, та подавати держреєстратору документи, що підтверджують ці зміни.

Оновити відомості про КБВ в ЄДР можливо також під час проведення окремої реєстраційної дії, так і в рамках здійснення інших реєстраційних дій, при проведенні яких передбачено подання документів для встановлення інформації щодо КБВ.

Крім того Мін’юст перевірятиме факти неподання інформації про КБВ.

Так, повідомляємо, що Юридична компанія-Лєгал надасть юридичну допомогу у поданні таких відомостей, за консультацією звертайтесь за адресою:Адміральський проспект, 25, оф. 9

Далее

Сьогодні у нас чергова перемога у тривалому судовому спорі!

Опубликовано 10 Июн 2021 в Главная | Нет комментариев

Сьогодні у нас чергова перемога у тривалому судовому спорі!

Наразі ділимось з Вами приємною новиною, — справа, якою ми займались із 2015 року, сьогодні отримала рішення, якого ми так чекали!

Справа № 520/15772/15-ц про стягнення кредитної заборгованості.

Рух справи:

У листопаді 2015 року Публічне акціонерне товариство Комерційний банк «ПриватБанк» (далі — ПАТ КБ «ПриватБанк») звернулося до суду з позовом до ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 та з урахуванням уточнених позовних вимог просило стягнути з ОСОБА_1 заборгованість у розмірі 139 209, 35 доларів США, що за курсом НБУ складає 2 944 277, 75 грн; та стягнути солідарно з ОСОБА_2 та ОСОБА_3 заборгованість у розмірі 72 655, 16 доларів США, що за курсом НБУ складає 1 536 656, 63 грн.

Рішенням Київського районного суду міста Одеси від 24 січня 2017 року позов ПАТ КБ «ПриватБанк» задоволено.

Стягнуто солідарно з ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , поручителя за договором поруки № 0029/P2 від 02 листопада 2006 року, а також з ОСОБА_1 , ОСОБА_3 , поручителя за договором поруки № 0029/P2 від 31 жовтня 2006 року, на користь ПАТ КБ «ПриватБанк» заборгованість за кредитним договором за № OD33AE00000029 від 31 жовтня 2006 року станом на 02 жовтня 2016 року в загальній сумі заборгованості за кредитом 18 202, 01 долари США, та пеню за несвоєчасне виконання зобов`язань за договором у розмірі 1 151 684, 12 грн. Вирішено питання розподілу судових витрат.

Рішення місцевого суду мотивовано тим, що банк виконав свої зобов`язання щодо надання кредитних коштів позичальнику, однак ОСОБА_1 свої зобов`язання з повернення кредитних коштів не виконує, внаслідок чого виникла заборгованість за кредитом у розмірі 18 202, 01 долари США та пеня у сумі 1 151 684, 12 грн, які підлягають стягненню з відповідачів солідарно.

Рішенням Апеляційного суду Одеської області від 08 листопада 2017 року рішення Київського районного суду міста Одеси від 24 січня 2017 року скасовано і ухвалено нове рішення.

Стягнуто солідарно з ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , поручителя за договором поруки № 0029/Р від 31 жовтня 2006 року, ОСОБА_1 , ОСОБА_3 , поручителя за договором поруки № 0029/Р2 від 02 листопада 2006 року, на користь ПАТ КБ «ПриватБанк» заборгованість за кредитним договором № OD33АЕ00000029 від 31 жовтня 2006 року станом на 02 жовтня 2015 року в сумі 18 202,01 доларів США, що за курсом НБУ станом на 02 жовтня 2015 року складає 384 972, 51 грн, та пеню за несвоєчасне виконання зобов`язань за договором у сумі 384 972, 51 грн.

У задоволенні позову в іншій частині відмовлено. Вирішено питання розподілу судових витрат.

Суд апеляційної інстанції виходив з того, що зобов`язання повинні виконуватися належним чином, а тому невиконання зобов`язань за кредитним договором дає підстави для стягнення з відповідачів боргу в розмірі 18 202, 01 долари США. Водночас, зважаючи на те, що розмір нарахованої банком пені значно перевищує розмір збитків, суд апеляційної інстанції дійшов висновку про необхідність зменшення розміру пені до 384 972, 51 грн, що відповідає сумі основного боргу.

У липні 2018 року Адвокат в інтересах клієнта  звернувся до Верховного Суду з касаційною скаргою, у якій, посилаючись на неправильне застосування судами норм матеріального права та порушення норм процесуального права, просив скасувати рішення Київського районного суду міста Одеси від 24 січня 2017 року, рішення Апеляційного суду Одеської області від 15 травня 2018 року та додаткову постанову Апеляційного суду Одеської області від 15 травня 2018 року і ухвалити нове рішення.

Фактичні обставини справи:

Суди встановили, що 31 жовтня 2006 року між ПАТ КБ «ПриватБанк» та  відповідачем ОСОБА_1 укладено кредитний договір № OD33АЕ00000029, відповідно до умов якого банк надав позичальнику на умовах забезпеченості, повернення, строковості та платності грошові кошти в  сумі 26 850, 00 доларів США, а ОСОБА_1 отримала та зобов`язалася їх повернути в строк до 27 жовтня 2011 року та сплатити відсотки за користування кредитом.

З метою забезпечення виконання зобов`язань за цим кредитним договором, між ПАТ КБ «ПриватБанк» та ОСОБА_2 31 жовтня 2006 року укладено договір поруки № 0029/Р, згідно умов якого ОСОБА_2 на добровільних засадах взяв на себе зобов`язання відповідати як солідарний боржник по зобов`язанням ОСОБА_1 , що виникають з умов кредитного договору № 455-013/ФКВІП-08 від 31 жовтня 2006 року.

Також у забезпечення виконання зобов`язань за кредитним договором № OD33АЕ00000029, між ПАТ КБ «Приватбанк» та ОСОБА_3 02 листопада 2006 року було укладено договір поруки № 0029/Р2, відповідно до умов якого ОСОБА_3 на добровільних засадах взяв на себе зобов`язання відповідати як солідарний боржник по зобов`язанням ОСОБА_1 , що виникають з умов цього кредитного договору.

Відповідно до пункту 2 договорів поруки поручитель відповідає перед банком за невиконання зобов`язань за кредитним договором у тому ж розмірі, що і позичальник.

Далее

Зміни до Ліцензійних умов на освітню діяльність у сфері дошкільної та позашкільної освіти. Як отримати ліцензію на дошкільну та позашкільну освітню діяльність

Опубликовано 4 Июн 2021 в Главная | Нет комментариев

Зміни до Ліцензійних умов на освітню діяльність у сфері дошкільної та позашкільної освіти. Як отримати ліцензію на дошкільну та позашкільну освітню діяльність

20 червня 2021 року набирають чинності ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження освітньої діяльності.

Давайте знайомитись із основними змінами, які стосуються дошкільної та позашкільної освіти:

Ліцензуванню підлягає освітня діяльність на рівні дошкільної освіти — за рівнем дошкільної освіти; та у сфері позашкільної освіти.

Ліцензування провадження освітньої діяльності у сфері позашкільної освіти може здійснюватися за рішенням засновника (засновників) закладу позашкільної освіти, засновника (засновників) іншої юридичної особи, що забезпечує (забезпечуватиме) здобуття позашкільної освіти, фізичної особи — підприємця, яка забезпечує (забезпечуватиме) здобуття позашкільної освіти.

Під час ліцензування встановлюється спроможність здобувача ліцензії (ліцензіата) провадити освітню діяльність відповідно до встановлених цими Ліцензійними умовами вимог.

Хто може отримати ліцензію.

До здобувачів ліцензій (ліцензіатів) на провадження освітньої діяльності належать:

на рівні дошкільної освіти:

— юридичні особи публічного чи приватного права, основним видом діяльності яких статутом визначена освітня діяльність на рівні дошкільної освіти (після отримання ліцензії набувають статусу закладу дошкільної освіти);

— заклади дошкільної освіти (у тому числі в складі об’єднання з іншими закладами освіти);

— інші юридичні особи публічного чи приватного права (для структурних підрозділів, основним видом діяльності яких є освітня діяльність на рівні дошкільної освіти) (далі — дошкільні підрозділи);

— заклади дошкільної освіти (для відокремлених структурних підрозділів закладу дошкільної освіти);

— фізичні особи — підприємці;

— заклади дошкільної освіти іноземних держав (для структурних підрозділів (філій), що утворюються і функціонують на території України);

у сфері позашкільної освіти:

— заклади позашкільної освіти (у тому числі в складі об’єднання з іншими закладами освіти);

— заклади позашкільної освіти для філій (відокремлених структурних підрозділів) закладу позашкільної освіти;

— інші юридичні особи публічного чи приватного права (для структурних підрозділів, основним видом діяльності яких є освітня діяльність у сфері позашкільної освіти);

— фізичні особи — підприємці.

За результатами фінансово-господарської діяльності закладу освіти основним видом економічної діяльності повинна бути освітня діяльність.

Вимоги Ліцензійних умов стосуються кожного місця провадження освітньої діяльності, у тому числі місць провадження освітньої діяльності філій, структурних підрозділів та територіально відокремлених структурних підрозділів закладів освіти.

У разі запровадження дистанційної форми навчання ліцензіат повинен додатково дотримуватися вимог до кадрового і навчально-методичного забезпечення дистанційної форми навчання, а також забезпечити створення і функціонування системи управління дистанційною формою навчання та веб-ресурсами освітніх компонентів (навчальних дисциплін (освітніх програм).

У разі розширення провадження освітньої діяльності на дошкільної освіти та у сферах позашкільної освіти ліцензіат подає відповідну заяву разом з документами та відомостями, які підтверджують дотримання ліцензіатом цих Ліцензійних умов під час провадження ним освітньої діяльності на відповідному рівні або у сфері освіти.

Ліцензіат забезпечує провадження освітньої діяльності виключно в місцях її провадження, зазначених у документах, поданих органу ліцензування, крім провадження освітньої діяльності за місцем проживання дитини на рівні дошкільної освіти та у сфері позашкільної освіти, провадження освітньої діяльності за місцем, наданим замовником для отримання короткострокових освітніх послуг у сфері позашкільної освіти (семінару, лекції, тренінгу, вебінару тощо).

Ліцензіат забезпечує повідомлення органу ліцензування про зміну даних, зазначених у документах, що додавалися до заяви, протягом тридцяти календарних днів з дня настання таких змін.

Якщо зміна даних стосується зміни (нового) місця провадження освітньої діяльності, ліцензіат протягом семи робочих днів від дня настання таких змін подає органу ліцензування заяву про внесення змін до ліцензії на провадження освітньої діяльності у зв’язку із зміною місця провадження згідно з додатком 13 та копії документів, оформлених відповідно до вимог законодавства, що підтверджують право власності чи користування майном для провадження освітньої діяльності, та забезпечення безперешкодного доступу до будівель, приміщень закладу освіти осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.

Ліцензіат розробляє та протягом місяця з моменту початку провадження освітньої діяльності подає органу ліцензування порядок дій у разі позапланового припинення провадження ним освітньої діяльності загалом, за певним рівнем освіти або у певній сфері освіти, або за певними місцями її провадження (у зв’язку з неможливістю використання матеріально-технічної бази, виникненням форс-мажорних обставин тощо) та порядок відновлення провадження такої діяльності.

Всі особи, залучені здобувачем ліцензії (ліцензіатом) до провадження освітньої діяльності, діють за відповідними трудовими договорами (угодами).

Здобувач ліцензії (ліцензіат) забезпечує наявність трудових договорів (контрактів) у письмовій формі з усіма керівниками, педагогічними, науково-педагогічними та науковими працівниками. Здобувач ліцензії забезпечує наявність трудового договору (контракту) з керівником закладу освіти або з особою, що виконує обов’язки керівника закладу освіти (керівником або з особою, що виконує обов’язки керівника відокремленого структурного підрозділу, що провадить освітню діяльність, іншої юридичної особи; особою, найнятою (за потреби) фізичною особою — підприємцем для виконання обов’язків керівника) (крім професійного (професійно-технічного) навчання на виробництві).

Далее

Важлива справа- приємна перемога!

Опубликовано 20 мая 2021 в Главная | Нет комментариев

Важлива справа- приємна перемога!

Сьогодні хочимо поділитись із Вами радісною новиною, ми маємо чергову судову перемогу!

19.05.2021 року Одеський апеляційний суд постановив рішення, яким залишив у силі Рішення Київського районного суду м.Одеси по справі № 520/17436/19 про визнання дій державного реєстратора КП «Агенція реєстраційних послуг» протиправними та скасування запису про право власності.

Дане рішення є важливим, так як відновлює право власності на нерухоме майно Особи, яку незаконно ПАТ «Дельта Банк» позбавив такого майна, використовуючи іпотечне застереження. Це перемога справедливості та Адвоката Єфімової Лариси Яківни.

Суть справи:

У липні 2019 нашій клієнтці стало відомо про те, що квартира, яка знаходиться за адресою: м. Одеса, проспект Небесної Сотні, будинок 3, корп. 2, квартира ?, та належить їй на праві приватної власності відповідно Свідоцтва про право власності, незаконно вибула із її володіння шляхом проведення реєстраційних дій державним реєстратором Комунального підприємства «Агенція реєстраційних послуг».

Так, відповідно витягу із Державного реєстру речових прав на нерухоме майно Власником на момент подачі позову вказано Публічне акціонерне товариство «Дельта Банк».

Про проведену реєстрацію наша клієнтка нічого не знала, офіційно не повідомлялась. І лише випадковість, надала змогу вчасно відреагувати та подати позов про скасування реєстрації за Банком.

Під час розгляду справи було витребувано реєстраційну справу, в якій містяться відомості, на підставі яких проводилась державна реєстрація. Аналіз документів із реєстраційної справи виявив ряд недоліків, які надалі покладено в основу рішення про скасування запису про проведену реєстраційну дію.

По-перше, спірна квартира підпадає під дію Закону України «Про мораторій на стягнення майна громадян України, наданого як забезпечення кредитів в іноземній валюті», оскільки виступає предметом іпотеки за споживчим кредитом в іноземній валюті, використовується як місце постійного проживання позичальника.

Відповідно до статті 1 Закону України «Про мораторій на стягнення майна громадян України, наданого як забезпечення кредитів в іноземній валюті», встановлено заборону примусового стягнення (відчуження без згоди власника) нерухомого житлового майна, яке вважається предметом застави згідно із статтею 4 Закону України  «Про заставу» та/або предметом іпотеки згідно із статтею 5 Закону України  «Про іпотеку», якщо таке майно виступає як забезпечення зобов`язань громадянина України (позичальника або майнового поручителя) за споживчими кредитами, наданими йому кредитними установами резидентами України в іноземній валюті, та за умови, що: таке нерухоме житлове майно використовується як місце постійного проживання позичальника / майнового поручителя або є об`єктом незавершеного будівництва нерухомого житлового майна, яке перебуває в іпотеці, за умови, що у позичальника або майнового поручителя у власності не знаходиться інше нерухоме житлове майно; загальна площа такого нерухомого житлового майна (об`єкта незавершеного будівництва нерухомого житлового майна) не перевищує 140 кв. метрів для квартири та 250 кв . метрів для житлового будинку.

Мораторій на задоволення вимог кредиторів за валютними кредитами розповсюджується і на позасудові способи звернення стягнення.

По-друге, недоліки в  відправці Листа-вимоги.

Далее