Юридическая Компания

Як отримати сертифікат про форс-мажор через карантин: роз’яснення ТПП

Опубликовано 24 Мар 2020 в Новости | Нет комментариев

Заявник має право звертатися до ТПП за засвідченням форс-мажорних обставин у разі вже порушеного строку виконання зобов’язання у зв’язку із введеним карантином.

Торгова-промислова палата України роз’яснила, який пакет документів необхідно подати для одержання сертифікату про форс-мажорні обставини. Про це повідомляє прес-служба відомства.

Так, у зв’язку із карантином, введеним Кабінетом Міністрів України, та запровадженням обмежуючих заходів у відповідних сферах, палата спростила процедуру подання заяви. 

Зазначається, що більшість звернень пов’язані із неможливістю виконання договірних зобов’язань. Якщо ваш випадок тотожний, у такому разі вам знадобиться мінімальний пакет документів:

  • відповідна форма заяви, підписана керівником підприємства;
  • копія договору;
  • копія наказу (розпорядження) у зв’язку з необхідністю припинення діяльності на підставі відповідних нормативно-правових актів;
  • повідомлення (сповіщення іншої сторони). 

Надсилати документи слід в електронному варіанті на електронну адресу: ucci@ucci.org.ua.

Заявник має право звертатися до ТПП за засвідченням форс-мажорних обставин у разі вже порушеного строку виконання зобов’язання у зв’язку із введеним карантином.